Leasing technologii nie musi być trudny

Klient CSI Leasing:

  • Wiodący dostawca przemysłu samochodowego.
  • 2500 pracowników w 50 lokalizacjach na całym świecie. 

Problem:
Korzystając z komputerów stacjonarnych i przenośnych leasingowanych przez zmonopolizowanego przez firmę finansową dostawcę, warta 600 milionów dolarów firma wierzyła, że znalazła najbardziej odpowiednie rozwiązanie problemów związanych z leasingiem technologii. Szybko jednak przekonano się, że firma nie jest wystraczająco duża, aby przyciągnąć uwagę firmy leasingowej. Zamówienia na sprzęt było opóźniane. Lokalizacje dostaw były nieprawidłowe. Faktury były mylące i często spóźnione. Firmie nie przydzielono jednego dedykowanego managera, więc aby poprawić nieustające pomyłki, potrzeba było wielu telefonów do wielu działów.

Rozwiązanie:
Firma leasingująca nie poprawiła jakości swoich usług. W konsekwencji, kiedy klient musiał nabyć kilkaset dodatkowych komputerów stacjonarnych, wybrał tę samą markę sprzętu, ale innego dostawcę. Zgodnie z zaleceniami kadry zarządzającej podobnych firm wybrał na próbę CSI Leasing. Referencje zaświadczały o niezawodności i dokładności usług CSI. Dzięki CSI zaprzyjaźnionym firmom została przydzielona jedna osoba kontaktowa, przez którą składały zamówienia, jak również lokalny dyrektor ds. rozliczeń, który natychmiast reagował na zmieniające się potrzeby.

Cztery lata później CSI Leasing zajmuje się wszystkimi potrzebami leasingu technologii firmy. Niezwykły przypis – poprzedniej firmie leasingującej zorientowanie się, że straciła klienta, zajęło pięć miesięcy.

Jak CSI tego dokonało:
W przeciwieństwie do zmonopolizowanych firm leasingowych CSI nie jest stworzone, by napędzać sprzedaż konkretnej marce. Jako że nie produkujemy sprzętu, który finansujemy, rozumiemy, że jedynym sposobem na pozyskanie lojalnego klienta jest opanowanie zasad opieki nad klientem. Zaczęliśmy od ustalenia podstawowych zasad – szybkie wykonywanie zamówień, dokładne faktury i dokumentacja oraz pomocna obsługa. Informacja o fakturach online, szybkie płatności dostawcom oraz uproszczone procedury zakończenia umów leasingowych tylko zwiększyły satysfakcję. W CSI szczerze wierzymy, że nie ma wymówek dla nieidealnej obsługi.